חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

השכרת שרוולים לפינוי פסולת באלעד

לאחר עשור בו הנכם מתגוררים באלעד, החלטתם לעשות שינוי באורח החיים ולעבור יחד עם כל המשפחה להתגורר באזור המרכז. נוסף לשינוי המשמעותי בהרגלי החיים הכרוך במציאת מקום עבודה, מסגרות חינוכיות וכמובן חיי תרבות ופנאי לכם ולילדים – עליכם לדאוג למקום מגורים איכותי בו תתגוררו במרכז. כיוון שלצערכם אין אפשרות לקחת את הבית בו התגוררתם כל השנים, עליכם לפנות אותו מכל תכולתו באופן היעיל ביותר, ולכן אין ספק כי זו הזדמנות נהדרת להיפטר מהמון דברים שצברתם לאורך הזמן.

כיוון שמדובר בתכולה שאתם מעוניינים פשוט להשליך לפח האשפה, כדאי שתעשו זאת בצורה פשוטה ומהירה באמצעות שרוולים ייעודיים לפינוי פסולת מבתים. תוהים מהם אותם שרוולים והיכן ניתן להשיג אותם? נרחיב על כך במאמר הנוכחי.השכרת שרוולים לפינוי פסולת באלעד

מהם שרוולים לפינוי פסולת?

שרוולים לפינוי פסולת הם אביזר ייעודי לרוב עבור עבודות בנייה המתבצעות במבנים שונים, כך שבאמצעותם ניתן להשליך פסולת שהצטברה במהלך תהליכי העבודה באופן יעיל ופשוט במיוחד. השרוולים הם למעשה דליים ארוכים עשויים פלסטיק קשיח, ומחוברים אחד לשני באמצעות שרשראות ברזל חזקות המקבעות את הדליים וכך יוצרים שרשרת דליים בעלי מבנה של שרוול ארוך מפלסטיק.

 

מדוע כדאי להשכיר שרוולים לפינוי פסולת?

כיוון ששרוולים לפינוי פלסטיק מורכבים מדליי פלסטיק מיוחדים ולא סטנדרטיים, מומלץ לשכור שרוולים כאלו מחברות המתמחות בכך בכל פעם שעולה הצורך בהשלכת פסולת ממבנים, כמו בדוגמה שהובאה לעיל. לרוב הצורך בהשלכת פסולת רבה באופן מרוכז עולה במקרים חד פעמיים, כך שהשכרה של שרוולים לפינוי פסולת תוכל להיות משתלמת הרבה יותר. גם בעלי מקצוע המתעסקים בעבודות בנייה מבצעים השכרת שרוולים לפינוי פסולת באלעד, כך שאינם צריכים למצוא פתרונות אחסון לשרוולים לאחר סיום השימוש בהם.

כיצד ניתן להיעזר בשרוולים לפינוי פסולת?

באמצעות שרוול לפינוי פסולת החלול במרכזו, ניתן להעביר דרכו פסולת העשויה מחומרים שונים מבלי להתאמץ בסחיבת שקי אשפה כבדים. שרוולים אלו יעילים במיוחד כאשר יש צורך לפנות פסולת הנמצאת במקום גבוה, כמו בתים פרטיים עם יותר מקומה אחת או דירה הממוקמת בתוך מבני דירות משותף. שרוול פינוי הפסולת מתחבר אל אחד מפתחי המבנה הקיימים, כמו דלת או חלון גדול מספיק, ואילו החלק השני של השרוול מעוגן אל מכולת אשפה הניצבת על הקרקע בסמוך למבנה.

כך ניתן להעביר דרך השרוול הארוך חלקי פסולת המיועדים להשלכה אל מכולת האשפה, מבלי לאסוף את הפסולת אל שקי אשפה ולהורידם באופן ידני אל מכולת האשפה.

שמירה על ניקיון ובטיחות באמצעות התקנת שרוולי פינוי פסולת

יחד עם היעילות ששרוולים לפינוי פסולת מעניקים במהלך עבודת פינוי הפסולת ממבנים, מדובר על אביזר המאפשר גם שמירה על הניקיון והבטיחות של הסביבה. כיוון שהשרוולים מקובעים אל פתחי המבנה ומכולת האשפה, אין כל אפשרות לפיזור של הפסולת בסביבת העבודה משום שהיא עוברת ישירות דרך השרוול הארוך עד למכולת האשפה הייעודית לכך.

ככל שהפסולת איננה באה במגע עם הסביבה, כך נשמר הניקיון של הסביבה וגם הבטיחות של מפני הפסולת והעוברים בסביבת המבנה. שרוולים לפינוי פסולת מאפשרים לצמצם ככל האפשר את החשיפה לפסולת המושלכת, כך שהסיכון לפציעות כתוצאה מפסולת המתעופפת או נופלת משקי אשפה הוא נמוך מאוד.

 

חוק הגנת הסביבה – האם קיימת חובה לשימוש בשרוולים לפינוי פסולת?

משום שנחקק חוק בנוגע לשמירה על ניקיון הסביבה, מחובתו של כל איש מקצוע או אדם פרטי המפנה פסולת ממבנה לשמור על ניקיון הסביבה במהלך ביצוע עבודת הפינוי. כדי להבטיח כי החוק יישמר כראוי, רשויות מקומיות אוכפות את נושא השלכת פסולת בניין באופן מבוקר ויעיל. למרות שלא קיימת חובה חוקית לשימוש בשרוולים לפינוי פסולת, מדובר על דרך איכותית ונוחה המאפשרת לשמור על התקנות הקבועות בחוק ולמנוע לכלוך בשטח המבנה.

כדי לייעל את תהליכי האכיפה של פסולת בניין המושלכת ממבנים, רשויות מקומיות מאפשרות לפנות את מכולות האשפה אליהן נאספת הפסולת משרוולי הפינוי בצורה מבוקרת. הפינוי נעשה אל אתרי הטמנה ייעודיים לכך, כאשר עלות הפינוי כרוכה בתשלום מראש אל הרשות המקומית המבצעת את שינוע הפסולת שנצברה. במידה ומדובר על פסולת שמשקלה אינו עולה על חמישים טון, ניתן לבצע את שינוע מכולת האשפה באופן עצמאי ללא שימוש בשירותיה של הרשות המקומית.

השכרת שרוולים לפינוי פסולת באלעד – טווח מחירים

כאמור, השכרת שרוולים לפינוי פסולת באלעד אפשרית דרך חברות המתמחות בתחום זה. לרוב עלות ההשכרה של שרוולים לפינוי פסולת תכלול גם את שירות ההתקנה והפירוק של השרוול אל המבנה ומכולת האשפה, נוסף לשכירת שרוול הפלסטיק שישמש להשלכת הפסולת מהמבנה. קיימות מגוון אפשרויות השכרה של שרוולים אלו על פי התאמה אישית, כך שאם מדובר על עבודת פינוי של כמה ימים בודדים ניתן לבצע השכרה יומית של שרוולי פינוי הפסולת.

העלות הממוצעת של השכרת שרוולים לפינוי פסולת באלעד לכל יום היא 90 ₪, כאשר טווח המחירים יכול לנוע בין 70 ועד 110 ₪ ליום השכרה יחיד של השרוול. במידה ועבודת פינוי האשפה מצריכה מספר גדול יותר של ימים, ניתן לשכור את שרוולי פינוי הפסולת באופן שבועי כך שטווח המחירים להשכרה שבועית יהיה בין 650 ₪ ועד 1600 ₪ לשבוע שלם.

פרמטרים שונים לעלויות ההשכרה של שרוולים לפינוי פסולת

יש לזכור כי אין מחיר קבוע עבור שירות השכרת שרוולים לפינוי פסולת באלעד, זאת משום שעלות ההשכרה עשויה להשתנות על פי פרמטרים שונים התלויים בתנאי המבנה. כך לדוגמה השכרה של שרוול פינוי פסולת המיועד להתקנה בקומה שלישית ומעלה יהיה גבוה יותר, לעומת השכרה של שרוול פינוי פסולת עבור דירה הממוקמת בקומה הראשונה של בניין, כיוון שקומות גבוהות יותר מצריכות שימוש בשרוולים ארוכים יותר.

נוסף לאורך השרוול וגובה קומות המבנה, גם מיקום המבנה עשוי לשנות את עלויות ההשכרה של שרוולים לפינוי פסולת. במידה ומיקום המבנה נגיש ומאפשר התקנה וכן פירוק מהיר של השרוול המושכר, העלות של השירות תהיה ממוצעת לרוב – אך במקרים בהם מיקום המבנה מורכב יותר ודורש התקנה ו/או פירוק ארוך וסבוך יותר, כך עלות שירות ההשכרה יהיה בהתאם ולאופי העבודה הדרושה.

מתי כדאי לרכוש שרוולים לפינוי פסולת באלעד?

נוסף לאפשרות של השכרת שרוולים לפינוי פסולת באלעד, ניתן לרכוש שרוולים מסוג זה באופן קבוע דרך החברות המתמחות בשירות זה. כיוון שרכישת השרוולים כרוכה בעלות גבוהה יותר לעומת עלויות ההשכרה, מומלץ לעשות זאת רק אם קיים צורך לשימוש קבוע ושוטף בשרוולים לפינוי פסולת. לדוגמה בעלי מקצוע הזקוקים לאביזר שיסייע להם באופן שוטף לפינוי פסולת במהלך עבודות בנייה שהם מבצעים, כמו לדוגמה קבלני שיפוצים, האופציה של רכישת שרוולים לפינוי פסולת תהיה ככל הנראה משתלמת יותר עבורם לטווח הארוך.

יש לקחת בחשבון כי שירות השכרת שרוולים לפינוי פסולת כולל גם שירות התקנה ופירוק של השרוול, כך שלעיתים יש מקרים בהם שירותי ההשכרה יהיו כדאיים יותר מבחינה כספית, לעומת רכישה קבועה של שרוולי פינוי פסולת שכמובן אינם כוללים שירות קבוע של התקנה ופירוק ממבנים.

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו