חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

גרירת רכב הפועל באמצעות גז – יש הבדל?

נתקעתם עם הרכב שלכם, הוא מבוסס גז ואינכם בטוחים מה לעשות כעת? רגע לפני שמזמינים שירות גרירת רכבים, חשוב לדעת שכל גרריסט ירצה לדעת באיזה סוג רכב אתם נוהגים. לצורך העניין, אם אתם נוהגים ברכב מסחרי, הגרר צריך להיות מעודכן בכך כדי להתאים משאית גרירה גדולה יותר. מה עוד? – המשיכו לקרוא.

צריך לציין בפני הגרר שהרכב מונע ע"י גז?

כאשר מזמינים חברת גרירת רכבים, מה שמעניין את הגרריסטים זה בעיקר גודל הרכב והמשקל שלו. לכן, התשובה היא שכל עוד אתם נוהגים ברכב פרייבט רגיל, לחברת הגרירה זה ממש לא משנה אם אותו רכב מבוסס בנזין, סולר או גז. אין צורך מיוחד לציין בפני חברת הגרירה כי רכבכם מונע על ידי גז, אבל אם אתם רוצים להיות בטוחים אז ציינו זאת. בסופו של דבר, יש לכם בלון גז בתא המטען של הרכב, ובלון זה יכול להוות סכנה בטיחותית אם חלילה הוא דולף או ניזוק. לכן, כדי להיות בטוחים, מה שנקרא ללכת על ה-safe side, הזמינו גרר באתר גרר פלוס וציינו בפני הגרר כי הרכב מונע גז.

מתי נזדקק לגרירת רכב מונע על ידי גז?

אם אתם שואלים מתי צריך גרירה למוסך, התשובה עשוי להיות מאוד מגוונת, תלוי מהם המאפיינים של התקלה אשר צצה ברכבכם. לצורך העניין, במקרים הבאים, מומלץ להזמין שירותי גרירת רכב גז למוסך:

  • תקלה במנוע: אם המנוע לא מתניע, או שמא יש רעשים חריגים, עשן או נזילות מהמנוע, רוב הסיכויים הם שתצטרכו גרירה למוסך.
  • בעיה חשמלית: תקלות חשמליות יכולות להשבית את הרכב באופן מוחלט, במקרים אלו תזדקקו לגרירה, אבל קחו בחשבון שחלק מהתקלות האלו ניתנות לתיקון בעזרת שירותי דרך לרכבים. יש להדגיש, שירותי דרך חוסכים ממכם הגעה למוסך.
  • בעיות בגיר: בעיות אלו מתאפיינות בדרך כלל בקושי מסוים להעביר הילוכים, כאשר בשלב מסוים שילוב ההילוך עשוי להפוך בלתי אפשרי. יש לציין, אם מדובר ברכב ידני, ייתכן שהבעיה היא לא בהכרח בגיר, אלא בקלאץ', משאבת קלאץ' ורכיבים שונים.
  • דליפות גז: דליפות גז הן חלק מאותן בעיות אשר בדרך כלל מצריכות מוסך, אבל דליפות גז קטנות לעיתים יכולות להיות מסודרות על ידי שירותי דרך לרכבים. אם מדובר על דליפה קטנה, ואתם מחליטים לתקנה באמצעות שירותי דרך, קחו בחשבון שייתכן ויהיה צורך לחדש את הגז בבלון.

לסיכום, בין אם אתם צריכים מוסך או שירותי דרך לרכבים, הכי נכון בשלב הראשון לבדוק מחירון של מוסכים וכן שירותי דרך לרכבים. אתם תופתעו לגלות שלכל שירות יש מחיר אשר מצוין במחירונים אלו, ואותם ניתן למצוא באופן חופשי ברשת, כמו למשל באתר גרר פלוס – בית אונליין לצרכנות חסכונית ומדויקת.

גרר

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו