חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

טיפול ברכב שעובד באמצעות גז

בעוד כי רכבי בנזין ודיזל מצריכים טיפולים תקופתיים, גם רכבי גז מצריכים טיפולים תקופתיים, אבל הם יהיו שונים ויכללו בדיקות שונות. רגע לפני שאתם מבקרים במוסך עבור טיפול לרכב על גז, ריכזנו עבורכם כמה דגשים חשובים שמומלץ לקחת בחשבון – המשיכו לקרוא.

תחזוקת רכבי גז והחלפת פילטרים

רכב שעובד על גז דורש טיפול ותחזוקה שונה מרכב בנזין, כאשר המהות עצמה של התחזוקה אינה שונה לחלוטין מהתחזוקה של סולר ובנזין. לצורך העניין, עם ברכבי בנזין ודיזל צריך להחליף פילטר דלק ופילטר שמן, אז ברכבי גז יש צורך להחליף פילטר גז בכל 10,000 – 15,000 ק"מ. חשוב לשים לב, פילטרים אשר אינם מוחלפים בזמן יכולים לזהם את המזרקים של מערכת הגז.

כאשר מזרקי הגז מתחילים להזדהם בעקבות פילטר מטונף, מתחילות לצוץ בעיות חמורות יותר, כמו למשל בעיות של תפקוד המנוע. בתוך כך, חשוב לציין כי ישנם סוגים שונים של פילטרים לרכבי גז, כאשר בישראל ישנם 2 עיקריים: פילטר לחץ נמוך ופילטר לחץ גבוה. בעוד כי פילטרים בלחץ גבוה מותקנים בתוך הרדיאטור, התפקיד של פילטרים בלחץ נמוך הוא לנקות את הגז אשר מתאדה במערכת. זאת, בזמן שפילטר בלחץ גבוה עוצר זיהום של מזרקי הגז. קראו על טיפולים לרכבים

טיפולי 15,000 – 45,000 ק"מ לרכבי גז

אלו נחשבים טיפולים קטנים ושגרתיים, כאשר בכל טיפול כזה יהיה עליכם להחליף את אותו פילטר שהרחבנו לעיל לגביו. מעבר לכך, טיפולי 15,000 לרכבי גז בדרך כלל כוללים גם את הבדיקה של מערכת הגז בצורה ממוחשבת והן ידנית, וזאת על מנת לשלול דליפות גז. כמו כן, במהלך הטיפול יבצעו גם הזרקת חומרי ניקוי לתוך המזרקים של מערכת הגז, וזאת במידה שמתגלה כי יש צורך בכך. זו אינה פעולת חובה, אבל היא כן יכולה לשפר את זרימת הגז במערכת, לכן עשויה להיות מומלצת.

בטיפולים מורכבים יותר, כמו למשל טיפולי 45,000 ק"מ, מבצעים כמה דברים נוספים, כמו למשל ניקוי של וסת הגז וכן בדיקה של מערכת החשמל. בנוסף לכך, יהיה מומלץ לבדוק שסתומים וכן את המזרקים עצמם, על מנת לוודא שהגז מוזרק בתוך המערכת בצורה יעילה ותקינה. זכרו, במקרים בהם הגז אינו מוזרק בצורה תקינה במערכת, זה לא רק עשוי להיות בזבזני, אלא גם מסוכן.

לסיכום, עד כמה חשוב להקפיד על התחזוקה?

בסופו של דבר, קראו על טיפולים לרכבים בכל מקום שרק תחפצו לקרוא בו את המידע שלכם, והתשובה תמיד תהיה זהה: התחזוקה של רכבי גז ורכבים באופן כללי היא קריטית. ללא תחזוקה נאותה של רכבים, המערכת נהיית בזבזנית יותר, בין אם מדובר על מערכת גז, בנזין או סולר. ככה או ככה, תחזוקה של רכב היא לא משהו שמומלץ להזניח, במיוחד אם אתם נוסעים ברכב מבוסס גז. זכרו, דליפה במערכת מהווה סכנה בטיחותית חמורה.

תיקון רכב

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו