חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

הסבת רכב לגז בקרית אתא

הסבת רכב לגזהסבת רכב לגז בקרית אתא הפכה להיות פופולרית בשנים האחרונות, אפשר להבין למה. רכב הממונע בגז חסכוני, ידידותי לסביבה ומאפשר לכם לנוע למרחקים ללא תדלוק. מצד שני, חשוב גם לקחת בחשבון את החסרונות של המערכת ובנוסף, עלות הסבת רכב לגז בקרית אתא נעה בטווח של 6,000 ש"ח עד 11,000 ש"ח. חושבים להסב את הרכב שלכם לגז? הנה כל מה  

 

איך מתבצעת הסבת רכב לגז בקרית אתא?

תהליך הסבת רכב לגז בקרית אתא הוא תהליך די פשוט שאורך בין שעה לשלוש שעות. לאחר בחינת הרכב ואישורו, ניתן להתחיל בתהליך. לא ניתן להסב כל רכב לגז, ולכן יש לפנות למוסך מורשה או חברה מוכרת בתחום הסבת רכבים לרכבי גז. תהליך ההתקנה עצמו הוא פשוט, לא מסירים או יוצרים שינוי באף חלק ברכב. סך הכל, התהליך כולל התקנה של מערכת ייעודית המאפשרת לכם להשתמש באנרגיית גז במקום בנזין. בדרך כלל מתקינים את המערכות בתא מטען, למעט מקרים חריגים בהם אין די מקום בתא המטען ואז ניתן למצוא מקום חלופי. 

מיד לאחר ההתקנה ניתן כבר להתחיל לנסוע על גז. חשוב להדגיש, הסבת רכב לגז אינה גובלת אתכם, אתם יכולים להשתמש בבנזין או במערכת הגז לפי הרצון שלכם. אפשר לראות שהשינוי חל על הרבה מאוד רכבים בישראל בשנים האחרונות בעיקר בשל העלויות הגבוהות של הדלק. מערכת גז יכולה לחסוך לכם מחצית ואף יותר מהוצאות דלק חודשיות וכמו כן, המערכת ידידותית לסביבה. 

הסבת רכב לגז בקרית אתא- יתרונות

  • יתרון סביבתי – מערכת גז לרכב היא גם גורם מזהם, אבל כאשר אנחנו משווים בין המערכות השונות כמו מערכות גז ובנזין נוכל לראות את הפער בזיהום סביבתי. מערכות גז נחשבות לפחות מזהמות בשיעור די גבוה ביחס לבנזין ולדלק.  המצתים של מערכות גז הם נקיים, ואינם מזהמים. לשם ההשוואה, שיעור זיהום האוויר בהשוואה לבנזין נמוך במעל 70%.
  • מחיר גז – הסיבה הבולטת ביותר שרבים בוחרים להסב את הרכב שלהם לגז היא החיסכון המשמעותי בהוצאות. יש מס מופחת על גפ"מ, בעוד המחיר של הדלקים נע בין שישה שקלים ועד שמונה שקלים לליטר, המחיר של ליטר גפ"מ יהיה בשיעור של מחצית מהמחיר של דלק, אפילו פחות. כך שאם אנחנו מסתכלים על הטווח הארוך ניתן לראות חיסכון משמעותי בהוצאות, במיוחד עבור מי שמתנייד עם רכבו ביום יום.
  • אחסון – המיכלים שלנו ברכבים הממונעים בדלק מוגבלים, ואם מדברים על רכבים חשמלים בארץ עדיין אין תחנות טעינה מסודרות. מנגד, כאשר אנחנו מדברים על רכבי גז ניתן להגדיל את טווח הנסיעה באופן משמעותי. ניתן לרכוש יותר ממיכל אחד שיכול לסייע לכם לנסיעות ארוכות ללא טרחה של עצירה ותדלוק. כמו כן, אם נגמר לכם הגז תמיד אפשר לעבור לבנזין.
  • שינוי בנסיעה – ישנם עוד יתרונות בהתקנת מערכת גז לרכב כמו שינוי בנסיעה. אנחנו יכולים תמיד להחליף את הצריכה שלנו בבנזין במקום להסתמך על מיכלי הגז. מעבר לכך, כאשר אנחנו נוסעים על מערכת גפ"מ אין שינוי באופן הנסיעה.  השינוי היחיד שאנחנו עשויים להרגיש הוא ברמת הרעש, מערכות הממונעות על גז שקטות יותר באופן משמעותי.
  • התקנה – תהליך ההתקנה הוא מאוד פשוט. כדי להתקין מערכת גז לרכב, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לחברות מורשות להתקנת מערכות גז. תהליך ההתקנה כולל התקנה של מיכלי גפ"מ גליליים, לרוב ההתקנה מבוצעת בתא המטען. לאחר ההתקנה עדיין נשאר מרחב בתא המטען, ולאחר מכן אנחנו יכולים להתחיל בנסיעה. כמו כן, התקנה דרך חברה מקצועית יכולה לחסוך לכם הרבה זמן בהוצאת אישורים, מתקינים מורשים יבצעו את תהליך קבלת האישור בעצמם.

מה צריך לקחת בחשבון?

כפי שאנחנו רואים, הסבת רכב לגז בקרית אתא יכולה להיות מאוד כדאית. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את ההתנהלות עם רכב הממונע בגז. מלבד ליתרונות הרבים של המערכת יש גם כמה חסרונות:

  1. חניונים – בטח כבר ראיתם בלא מעט חניונים שלטים האוסרים על כניסה של רכבים הממונעים בגז. כיום אפשר לראות שיש יותר קניונים שמאפשרים כניסה של רכבים הממונעים על גז מכיוון שיש להם מערכות אוורור מתקדמות או מדובר על חניון פתוח. אפשר לראות את השינויים לטובה בחניונים, אבל עדיין בישראל יש לא מעט חניונים שאוסרים כניסה וחניה לרכבים הממונעים בגז. חשוב גם לקחת בחשבון אם יש לכם חניון פרטי בבניין והוא תת קרקעי, יש סיכויים שלא תתאפשר כניסה של רכבים הממונעים על גז.
  2. תחנות גז –  בדומה לרכבים חשמליים, גם היום יש פחות תחנות גז בארץ. לעומת רכבים חשמליים, אנחנו רואים שיעור יותר גבוה של תחנות גז – מעל 50 בארץ. היום התחנות מתוכננות היטב ואתם יכולים להיערך בהתאם. אם נגמר לכם הגז אתם תמיד יכולים להמשיך לנסוע באמצעות בנזין. המערכות המתקדמות מזהות מתי נגמר הגז ובאופן אוטומטי הרכב ממשיך בהנעה על ידי בנזין.

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו