חסכון של אלפי שקלים בחודש ! תמורה מלאה לכסף שלך!

הלוואה לרכב ברכישה מסוכנות או מהיבואן

הרגע בו מתקבלת ההחלטה להחליף את הרכב או לקנות רכב חדש, יכול להיות מרגש מאד אך גם להעלות חששות בכל הנוגע לצד הכלכלי. מחירי המכוניות בישראל, החדשות והמשומשות, גבוה ורבות מהמשפחות בוחרות לחפש אחר הלוואה לרכב ובצדק.

הלוואה מאפשרת להתנהל בצורה תקינה, להכניס את ההוצאה לתקציב החודשי וליהנות מרכב חדש. כמובן, הרכב יכול להיות חדש לחלוטין, מהחברה והוא יכול להיות רכב מיד שנייה מהסוכנות. ישנם יתרונות לכל אחת מהאפשרויות אך בכל מקרה הלוואה תוכל להיות הפתרון המימוני.

למה אפשר לצפות בלקיחת הלוואה לרכב?

אחת השאלות שיכולה לעלות היא כיצד אפשר לקחת הלוואה לרכב ולמה אפשר לצפות. התהליך יכול להיות פשוט יחסית, מהיר מאד והריביות מפתיעות. בקצרה, הנה ארבעת הדברים שאפשר לצפות להם בלקיחת הלוואה שאינה דרך הבנק ושמיועדת לרכישת רכב:

  • ריביות אטרקטיביות – הריבית המוצעת היום בהלוואה לרכב יכולה להיות משתלמת. החברה מספקת את ההלוואה בתמורה לשעבוד הרכב וכשיש לה משהו ״ביד״ היא יכולה להציע תנאים מועדפים.
  • פריסת תשלומים נוחה – פריסת התשלומים רחבה ולכן ניתן לקחת הלוואה לרכב ופשוט להכניס אותה לתקציב החודשי. בצורה זו התשלומים ברורים, ההוצאות מסודרות ואין הפתעות במהלך הדרך.
  • חיסכון בזמן ובירוקרטיה – החשש מהגעה לבנק, הגשת בקשה והתהליך הבירוקרטי יכול להיפתר בקלות. היום ישנן הלוואות חוץ בנקאיות שהאישור שלהן מהיר מאד ומאפשר להחליט כיצד לפעול.
  • הלוואה חוץ בנקאית – נכון, ישנה הלוואה לרכב אותה ניתן לקבל בבנק אך בהלוואה חוץ בנקאית התהליך מהיר ואין צורך להתנהל במסגרת האשראי של הבנק ולעבור תהליך מתיש.
  • ניתן לפדות את ההלוואה – יכול להיות שישנו תכנון לכסף שייכנס בעתיד אך כרגע יש צורך בהלוואה. ניתן לשאול מראש האם ישנה עמלת פדיון ומה הגובה שלה כשבדרך כלל מדובר על סכום קטן.

היתרונות של הלוואה על פני תשלום אחד

לעתים אנחנו עלולים להסתכל על הלוואה לרכב כחיסרון אך למעשה היא מביאה איתה גם מספר יתרונות. נתחיל מכך שלא לכולם יש את הסכום הנדרש לרכישת הרכב ואם יש לנו חיסכון הוא לא תמיד מספיק כדי שנוכל לקנות את הרכב שאנחנו זקוקים לו. ההלוואה קודם כל מאפשרת לנו בכלל להגיע לנקודה בה אנחנו יכולים לשלם על הרכב שאנחנו צריכים.

מעבר לכך, הלוואה מאפשרת לנו פעמים רבות להבטיח תשלום חודשי שהוא נוח יותר לעומת האפשרות לשלם את מה שיש לנו. היא גם מאפשרת לנו לשמור על החיסכון שכבר חסכנו ולדעת כי בעת הצורך יהיה לנו כסף בצד לכל מקרה שלא יבוא. אין כל ספק כי הלוואה יכולה לפעמים להיות צעד משמעותי אך היא גם יכולה להקפיץ אותנו אל היעד שלנו. את ההלוואה עבור הרכישה ניתן לקבל לרכישת רכב מסוכנות רכבים או רכב ישירות מהיבואן ובתהליך פשוט וקל.

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו